Kulcsszavak: információs weboldal, strukturált honlap, bemutatkozó site, 

Célja: Egy céget és esetleg a termékeit részletesen bemutassa az interneten.

 

Funkcióját tekintve a cégbemutató mikrositehoz hasonlít. A céget helyezi az előtérben. Sok információt tartalmaz, amit valamilyen strukturált menürendszeren keresztül érhetünk el. Általában sok grafikus elemel felszerelt, gyakran találhatunk rajta multimédiás megjelenést, videót vagy flest. Ezek az oldalak szépen néznek ki.

Jellemző rájuk, hogy a cég termékeit és magát a cég felépítését, gyártásfolyamatokat, munkatársakat mutatja be, viszonylag sok képpel. Találkozni, olyan oldalakkal ahol csak a képek szerepelnek. Gyakran találhatjuk meg rajta a céges bulikat, csapatépítő tréningeket és a szakmai kiállításokat bemutató, képeket, videókat.

Magáról az információs oldalakról nagyon sok mindent megtudhatunk egy cégről. Bizalomépítésre kiváló lehet, akár meg is találhatják az ügyfelek. Sajnos értékesítésre gyakorlatilag alkalmatlan. Marketing elemek közül, csak az image javítást és a márkaépítést használják. Ritkán de előfordul, hogy fizetet online marketing rendszereket is használnak.

Egyéb jellegzetessége ezeknek a honlapoknak, hogy gyakran több nyelvűek. Szinte minden esetben statikus tartalommal bírnak. Az érdeklődőkkel nem veszik fel a kapcsolatot, csak olvasható, és visszajelzésre nincs lehetőség, nincs kommunikáció.

Jellemzően cégek használják, de gyakran a magánszemélyek is ilyen honlapokat építenek. Megtalálhatjuk a kormányzati szervek esetében és kiválóan alkalmas egyesületek, non profit cég, alapítványok bemutatására.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com