Az értékesítési honlapok a honlapok egy speciális csoportja, melynek feladata az ügyfél szerzés és ezen keresztül a bevételek és profit növekedés elérése.
Milyen más honlapok vannak?
Vannak a cég bemutató honlapok és a webshopok. A cég bemutató honlapok álltlában pár oldalból állnak, egyszerű adatszolgáltatás a célja.
A webshop tipikusan a jól összehasonlítható, könnyen kiválasztható termékekről szólnak.
És milyen az értékesítési oldal?
Általában a bonyolult, sok mindentől függő, szaktudás nélkül nehezen összehasonlítható termékekkel kapcsolatos termékeket, szolgáltatást és céget bemutató oldalak. Ezen honlapok komoly pénzeket hoznak a tulajdonosának, ha egy jól kidolgozott stratégia alapján készítik el.
Az értékesítési oldalak fontos elemei, a potenciális ügyfelek kiemelése a többi látogató közül.
Az ügyfelek automatikus szegmentálása, hogy hozzá tudjunk beszélni.
Az ügyfél fejében lévő kérdésekre, félelmekre, vágyakra pontos és érzelemdús választ adni.
Az ügyfélben kiépíteni egy bizalmat.
Szóval nem nehéz, de aki nem foglalkozott, pszihológiával, marketinggel, értékesítéssel, ergonomiával és ennek online megfelelőivel, akkor nem sok esélye van.
Egy fizikai eset, ami konkrétan velem történt.
Központi fűtéshez kerestem egy nagy méretű radiátort. Első lépésben felmentem a netre és egy értékesítési honlapot sem találtam, de legalább az ár tartományt belőttem. (több helyen, ingyen házhozszállítással csábítottak, de egyik sem tudott eladni nekem pedig vásárolni akartam).
Majd felfedeztem, hogy a Tescoban is lehet kapni, és még olcsóbb is. Hogy miért olcsóbb? Biztos mert sokat adnak el.
De aztán javasoltak egy helyi vasboltot, ahol kedvezményesen lehet vásárolni. El is mentem és 30% drágább ugyanaz, mint a Tescóban. Miért? Hát mert ez az ára és fixdíjas, még kedvezményt se adnak.
Itt sem vettem meg, majd a Tescoba. “Hűjje” azért nem vagyok!
A közelbe volt egy másik szerelvénybolt, oda már el sem mentem, de azért felhívtam. Az ára ugyanaz mint a vasboltban.
Meg kérdeztem, hogy a Teskóban miért annyival olcsóbb? Mérete színe ugyanaz!
Válasz: Az török, ez nem. Annak az anyaga ilyen vastag és nem rozsdaálló, ez sokkal vastagabb és roszdaálló. Az ilyen festés, ez merítéses festés. Ez 25% több hőt képes leadni. Ezen 10 garancia, azon 1 év garancia…
Hát nem a Tescoból vásároltam…
Tanulsággok!
Ha lett volna értékesítői honlap a neten és ott ellátnak információkkal, akkor ott vásároltam volna.
A Tesco olyan mint egy webshop, de a fűtötest nem oda való és becsapják az embert. 2 év után veheted az újat vagy havonta hegesztheted a jukakat és festheted újra a rozsdás elemeket.
A vasbóltban nem értékesítővel beszéltem, csak egy eladóval. Nem is adott el nekem semmit.
A másikkal telefonon beszéltem, de ő egy igazi értékesítő volt.
Kezelte a kérdéseimet, a félelmeimet, kezelte a konkurenciát, bizalmat épített a terméke iránt, és végűl értéket adott.
Ezt kell elérje egy értékesítői oldal.
Persze lehet egy értékesítői oldalon webshop rész is. Sőt. De elsődleges célja ez ÉRTÉKESÍTÉS feladat elvégzése.
Árazás
Szolgáltatás ára, az sok mindentől függ. Szinte kivétel nélkül egy stratégia tervezéssel kell kezdeni, ami 190 000Ft.
Utána az értékesítő honlap akár 160 000 Forint, de egy komolyabb oldal akár az 500 ezer és 1 millió forint is lehet.
Ha úgy érzi, hogy érdemes, beszéljünk! Ebben az esetben, kérem, töltse ki az alábbi pár sort és kérjen visszahívást. Mi hamarosan visszahívjuk Önt. Visszahívás kérése az Ön részéről semmilyen elköteleződéssel nem jár.