1. A blog írásra sokan ugy gondolnak, hogy pár unatkozó ember irogat valamit unalmában. Végűlis ilyen is van.
2. De sokan a blog irását a tartalom generálása, vagyis a keresőkben való jobb pozició megszerzésért irják. Ok sokkal tudatosabbak, és céljuk a keresők kiszolgálása, optimalizált szövegekkel. Itt viszont gyakran elveszik az ügyfél.
3. És vannak, aki a fenti blog irási stratégiát követik!!!
Itt egy körfolyamtról van szó. Ahol megirnak egy blogot. (Természetesen ők is keresőoptimalizálják mint az elöző csoport.)
Majd tudatsan promotálják több csatornán az új tartalmat. Figyelik a látogatók reakcióját, ki mit szol hozzá. Ezen bejegyzéseket is a keresőoptimalizálásra használják és Mérnek.
Mérik a post eredményessét, sikerét, menniszer osszák meg, milyen sokáíg idöznek rajta.
És ezen eredmények és kommenteket erősen figyelik, hallgatják és keresik, hogy mi érdekli az olvasókat, mit hiányolnak, mire éhesek, és ezek alapján határozzák meg a következő tartalmak témáit. És a kör bezárul.
Fontos észrevenni, hogy az első csoport az csak kiad magából, nem érdekli a látogató reakciója. Csak saját maga az érdekes. Persze, ha elég öszínte és mély, akkor sokan rezonálnak rá és oldvassák blogjaikat. De ez inkább a szerencsén múlik.
A második csoportot a technologia köti le. Nem az látogató a fontos, nem neki szól, hanem, hogy legyözze a többi honlpot egy rangsorban.
Az utolsó viszont kifelé tekint, az ügyfeleket hallgatja, és nekik próbál minőségi tartalmakat generálni.
Észrevétele van? Beszélni szertene velem? Kérem adja meg elérhetőségét és hamarosan keresni fogom.
Név / Tel / Email
Üzenet
Küld.
ÉS néhány érdekesebb üzenet – válasz, illetve referencia:
Kb. GYÍK jeleggel,
Rólam mondták.