Stratégiai tervezés

Stratégiai tervezés

Stratégia terv modell

A) minta

Stratégiai tervezés, honlapkészítés

B) minta

Ön szerint, mi a különbség a fenti két kép között?

 

Elárulom: Az egyik meg van (stratégiai) tervezve, és a (stratégia) terv alapján fel van építve, míg a másik is fel van építve, de(stratégia) terv nélkül!

Ha részletesen megnézzük, akkor látható, hogy mind a két esetben, minden fontos elem rajta van. (szemek, száj, orr, fülek). Mégis ordít a különbség, az egyikkel szívesen találkoznánk, a másiktól megijedünk és elkerüljük. Az Ön honlapja milyen?

Valószínüleg élete során sok arcot megnézett, és (remélhetőleg) azonnal felismerte a különbséget. A honlapja esetében már nem biztos, hogy ennyire egyértelműen tudja, hogy mire kell figyelni. Mi, értékesítési honlapokkal foglalkozunk. Mi ránézünk egy honlapra, és azonnal látjuk a különbséget. Tudjuk, hogy az adott honlapról fognak-e vásárolni, fognak-e időt tölteni a látogatók, vagy megijednek és azonnal elhagyják az honlapot.

Sajnos a valóság még súlyosabb. Az értékesítési honlapok 99%-ban a létfontosságú szervek, elemek teljesen hiányoznak, vagy részben hiányoznak. Ha meg is vannak, akkor sincsenek összhangban!

Amennyiben van honlapja és elég bátor, hogy megvizsgáltassa velünk, akkor most ingyenesen megteheti itt >>>>>

 

Mi is az a stratégiai tervezés?

 

Ha megfigyeli a Sikeres NAGY hadvezéreket, mind kitűnő stratégák voltak! Tehát csaták előtt készítettek egy (vagy több) stratégiai tervet.

Ha megfigyeli a Sikeres NAGY profitot hozó honlapokat, akkor azok mögött mind Részletesen kidolgozott stratégia áll.

 

A stratégiai tervezés folyamán meghatározunk egy csomó dolgot. Címszavakban:

  • célokat
  • alternatív termékeket
  • csali termékeket
  • célpiacot, szegmenseket
  • tölcséreket
  • belépő termékeket, több szinten
  • értékesítési láncot
  • hírlevél stratégiát
  • pozicionálást
  • lehetséges linkpartnereket
  • lehetséges marketing partnereket
  • lehetséges stratégiai partnereket
  • termékeink csoportosítását, több dimenzió mentén
  • termékeink tulajdonság, előny, haszon szerkezetét
  • online marketing stratégiát
  • offline marketing stratégiát
  • bizalomépítési stratégiát

 

Láthatja, elég sok elemből áll egy jól felépített honlap, és ezeknek az elemeknek még összhangban is kell lenni egymással.

 

Őszintén!

 

  • Amikor a honlapot készítette, a honlapkészítők ez alapján dolgoztak?
  • A honlapja tartalmazza ezeket az elemeket?
  • Ön, stratégiai tervezéssel kezdte a honlapját?
  • Vajon, a honlapkészítő cégek programozói, meg tudják csinálni a stratégiai tervét?
  • Egyáltalán tudják-e, mi is az a stratégiai terv?

 

NEM!!!!!!!

 

  • A programozók, csak megvalósítják, amit mondanak nekik!
  • A programozók nem értenek a stratágiai tervezéshez.
  • Ha értenének, akkor saját vállalkozásaik is lennének. (nekünk vannak 🙂
  • És ön helyett senki nem fogja megcsinálni a stratégiai tervet! Senki nem ismeri az Ön cégét annyira mint, Ön.

 

És mi az oka, hogy ennyien nem terveznek?

Nem is tudnak róla! vagy ha igen, akkor lusták!

 

A stratégiai tervezést igazából még az előtt kellene átvenni, mielőtt az ember nekilát a honlap tervezésének és megépítésének. Sajnos a stratégiai tervezés, egy elég fárasztó és sok energiát elvevő munka. És mi az eredménye? Néhány oldalnyi szöveg, egy terv, egy stratégia, vagy esetenként több stratégia. De a honlap még sehol! (ennek az honlapnak a stratégiai terve több mint, 30 oldal).

 

Mégis azt kell mondjam, hogy talán az egyik legfontosabb, hogy a stratégia jól kidolgozott legyen. A honlap szerkezetével, a dizájnnal, az elrendezéssel, a tartalommal, egyáltalán hogy magázást vagy tegezést választunk, ezekhez, a döntésekhez, kellene a stratégia. Tovább menve, minden fontosabb oldalt stratégiailag meg kellene tervezni. Persze ezt nem szokták.

 

Egy sikeres ütős értékesítési honlaphoz főleg fontos egy részletesen kidolgozott Stratégiai Terv. Leginkább az üzleti tervhez hasonlítanám. Azt is kevesen készítenek. A statisztikák mégis csak azt mutatják, hogy cég alapítása után 3 évvel az üzleti terv nélküli cégek többsége már csődbe ment. Az üzleti tervvel rendelkező cégek többsége, működik 3 év után is. Valószínüleg a komolysággal is összefügg a dolog.

 

Mit is szoktak, akkor tenni?

 

Felépítik a honlapot, regisztrálják, hirdetik. Majd rájönnek, hogy ezt máshova kellene tenni, az ott felesleges, amaz viszont kellene. Vagyis kiütköznek a honlap gyengeségei, amit a stratégia nélküli építkezés okozott. Ez csak a pénzkereső honlapoknál kritikus. Ott komoly profitokról van szó. Tehát ilyenkor is célszerű nekiállni és mégis csak elvégezni a házi feladatot, vagyis készíteni egy Stratégiai tervet. Majd a terv alapján nekiállni, átrendezni a honlapot, újra írni a szövegek egy részét. Figyelembe venni az eddigi eredményeket és magát az értékesítési folyamatot.

 

Nem lenne jobb, ha eleve ezzel kezdenénk?

 

 

Amennyiben kérdése van azzal kapcsolatban, hogy Önnek milyen típusú honlap felelne meg legjobban, éljen az ingyenes telefonos konzultációs lehetoséggel >>>>>>

Ha már van saját céges honlapja, és szeretné leellenőrizni, milyen állapotban van, milyen hibákat rejt, kérje a honlap elemző szolgáltatásunkat.>>>>>

 

<<<<<< Tovább az "áraink"-ra.