Látogatottság növelés

Látogatottság növelés

Stratégia terv modell

A) minta

Stratégiai tervezés, honlapkészítés

B) minta

Stratégiai tervezés, honlapkészítés

C) minta

Az internet az információs szupersztráda!

És ön létrehozta rajta az értékesítési honlapját? Igaz?

 

A szupersztrádáról nyílik egy elhagyatott utca. Ebből az utcából nyílik egy kihalt, szűk zsákutca. A zsákutca végében ott az ön online boltja, nyitott kapukkal. Ön van bent a boltban és várja a látogatókat! Ön szerint hányan jönnek majd? ….

 

Látogatottság vs. láthatóság

 

A fenti képsorozaton mit is látunk? Az elsőből szinte semmit, a másodikból kicsit többet, a harmadikon, viszont egy gyönyörű szép fiatal női arc mosolyog vissza. Voltam az arab világban. Ha ott valaki csador nélkül jellene meg, ön szerint hány tekintetet vonzana?

 

A látogatottság növelésnek ez az egyik lényege. Meg kell mutatni magunkat, és a honlapunkat a világnak. Ki kell menni az utcára és ki kell tenni, hogy Új bolt nyílt a zsákutca végében. Majd a Szupersztrádára kell kimenni és oda is ki kell táblázni, hogy merre van a boltunk. Majd meg kell keresni, azokat a helyeket, ahol a célpiacunk gyakran találkozik! Oda is ki kell tenni a táblánkat, a nevünket. Sőt beszélgetni kell a célpiaccal. Gyakran kell ellátogatni ezekre a találkozó helyekre!

 

<<<<< Az hogy erre milyen technikák léteznek azt megtudhatja ezen a linken.

 

 

Amennyiben kérdése van azzal kapcsolatban, hogy Önnek milyen típusú honlap felelne meg legjobban, kérem éljen az ingyenes telefonos konzultációs lehetőséggel >>>>>>

Ha már van saját céges honlapja, és szeretné leellenőrizni, milyen állapotban van, milyen hibákat rejt, kérje a honlap elemző szolgáltatásunkat.>>>>>

 

<<<<<< Tovább a "Stratégia Tervezésre"-re.