Látogatottság növelés
|
|||
Az internet az információs szupersztráda!És ön létrehozta rajta az értékesítési honlapját? Igaz?
A szupersztrádáról nyílik egy elhagyatott utca. Ebből az utcából nyílik egy kihalt, szűk zsákutca. A zsákutca végében ott az ön online boltja, nyitott kapukkal. Ön van bent a boltban és várja a látogatókat! Ön szerint hányan jönnek majd? ….
Látogatottság vs. láthatóság
A fenti képsorozaton mit is látunk? Az elsőből szinte semmit, a másodikból kicsit többet, a harmadikon, viszont egy gyönyörű szép fiatal női arc mosolyog vissza. Voltam az arab világban. Ha ott valaki csador nélkül jellene meg, ön szerint hány tekintetet vonzana?
A látogatottság növelésnek ez az egyik lényege. Meg kell mutatni magunkat, és a honlapunkat a világnak. Ki kell menni az utcára és ki kell tenni, hogy Új bolt nyílt a zsákutca végében. Majd a Szupersztrádára kell kimenni és oda is ki kell táblázni, hogy merre van a boltunk. Majd meg kell keresni, azokat a helyeket, ahol a célpiacunk gyakran találkozik! Oda is ki kell tenni a táblánkat, a nevünket. Sőt beszélgetni kell a célpiaccal. Gyakran kell ellátogatni ezekre a találkozó helyekre!
<<<<< Az hogy erre milyen technikák léteznek azt megtudhatja ezen a linken.
Amennyiben kérdése van azzal kapcsolatban, hogy Önnek milyen típusú honlap felelne meg legjobban, kérem éljen az ingyenes telefonos konzultációs lehetőséggel >>>>>> Ha már van saját céges honlapja, és szeretné leellenőrizni, milyen állapotban van, milyen hibákat rejt, kérje a honlap elemző szolgáltatásunkat.>>>>>
<<<<<< Tovább a "Stratégia Tervezésre"-re.
|
Categories: Látogatottság növelés