Látogatottság növelés

Stratégia terv modell

A) minta

Stratégiai tervezés, honlapkészítés

B) minta

Stratégiai tervezés, honlapkészítés

C) minta

Az internet az információs szupersztráda!

És ön létrehozta rajta az értékesítési honlapját? Igaz?

 

A szupersztrádáról nyílik egy elhagyatott utca. Ebből az utcából nyílik egy kihalt, szűk zsákutca. A zsákutca végében ott az ön online boltja, nyitott kapukkal. Ön van bent a boltban és várja a látogatókat! Ön szerint hányan jönnek majd? ….

 

Látogatottság vs. láthatóság

 

A fenti képsorozaton mit is látunk? Az elsőből szinte semmit, a másodikból kicsit többet, a harmadikon, viszont egy gyönyörű szép fiatal női arc mosolyog vissza. Voltam az arab világban. Ha ott valaki csador nélkül jellene meg, ön szerint hány tekintetet vonzana?

 

A látogatottság növelésnek ez az egyik lényege. Meg kell mutatni magunkat, és a honlapunkat a világnak. Ki kell menni az utcára és ki kell tenni, hogy Új bolt nyílt a zsákutca végében. Majd a Szupersztrádára kell kimenni és oda is ki kell táblázni, hogy merre van a boltunk. Majd meg kell keresni, azokat a helyeket, ahol a célpiacunk gyakran találkozik! Oda is ki kell tenni a táblánkat, a nevünket. Sőt beszélgetni kell a célpiaccal. Gyakran kell ellátogatni ezekre a találkozó helyekre!

 

<<<<< Az hogy erre milyen technikák léteznek azt megtudhatja ezen a linken.

 

 

Amennyiben kérdése van azzal kapcsolatban, hogy Önnek milyen típusú honlap felelne meg legjobban, kérem éljen az ingyenes telefonos konzultációs lehetőséggel >>>>>>

Ha már van saját céges honlapja, és szeretné leellenőrizni, milyen állapotban van, milyen hibákat rejt, kérje a honlap elemző szolgáltatásunkat.>>>>>

 

<<<<<< Tovább a "Stratégia Tervezésre"-re.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com