Hatékony CRM rendszer Vezetőknek és Értékesítőknek
2 agyféltekés CRM a könnyebb és eredményesebb értékesítések alapja
CRM – ügyfelekkel kapcsolatos fontos információk és feladatok kezelésére használt rendszer. Célja az ügyflekkel és a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információk gyűjtése és az értékesítési folyamatban való felhasználása. Így maximalizálhatjuk az értékesítét és elégedett ügyfeleket eredményez.
2 agyféltekés – az emberi agy 2 funkciónálisan másként működő agyféltekével rendelkezik. A jelenleg piacon lévő CRM-ek ebből csak a bal agyféltekét használják. A matrixSALES rendszere a jobb agyféltekét is használja. Elmetérkép segítségével feltárja az összefüggő információkat. Könnyen emlékezhetűnk az ügyfelekkel kapcsolatos információkra. Kreatív probléma és feladatmegoldásra inspirál.
Elmetérkép – egy eszköz amely nem lineárisan listákban vagy táblázatba kényszeríti az adatokat és a gondolkodást, hanem csomópontok és kapcsolatok segítségével az információkat természetes modon kapcsolja össze. Mindezt egy jól átlátható térkép (elmetérkép) segítségével.
Hagyományos CRM funkciók – ezek minden CRM-ben benne vannak
Partnerkezelés
Partnerek (ügyfelek, intézmények, cégek, magánszemélyek,…) adatainak kezelése. Honnan ismerjük? Hol tart vele az értékesítési folyamat? Mi érdekli?
Feladatkezelés
Milyen feladatokat kell elvégezni az ügyfelekkel kapcsolatban? Ki végzi el? Hol tart egy feladat a megvalósításba? Mi van még hátra?
Telesales
Az értékesítésben a telefon létfontosságú. Új ügyfelek szerzésében. Más marketing csatornán jelentkezett potenciális ügyfelek felhívásában. Vagy meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartásra.
Statisztikák
Értékesítések száma. Elvégzett feladatok száma és milyensége. Üzletkötöink tevékenysége, aktivitása. Ezen adatokból látszik, ki, hogyan dolgozik, mit kell erősíteni.
Speciális matrixSALES funkciók
Ötletcsapda
Az értékesítő agya folyamatosan jár. De gyakran van, hogy egy jó ötlet elvész, mert mire leírná, már más dolgok elterelték a figyelmét. Erre egy speciális megoldással, bármikor mindenféle navigáció nélkül felvehető az ötlet.
Sales képzés
Az értékesítőt a gyakorlat és az elsajátított képességek teszik hatékonyabbá. A matrixSALES rendszerbe beépített és folyamatosan bővűlő értékesítői képzések találhatóak.
Távolság alapon
Egy területi képviselő hatékonyságát nagyban segíti ez a funkció, ahol adott helyhez közeli feladatokat listázhatja vagy a közeli cégeket. Így a “kieső” idők nagy hasznot hozhatnak.
Hangvezérlés
Egyenlőre Crome böngészöből megnyítva, akár hangvezéréssel is kereshetünk a rendszerünkben. Vagy a feladatokat így vehetjük fel. Erősen kisérleti még, de már működőképes funkció.
Elmetérképpel illetve 2 agyféltekés modszerrel megvalósított funkciók
Ügyfélprofilok
Az ügyfelekről egy sablon alapján folyamatosan kiegészülő elmetérképet vezethetünk. Így a térképre tekintve átlátjuk az adott ügyfél lehetőségeit, kapcsolatait, szükségleteit és kreatív megoldásokkal állhatunk elő.
IKEA módszer
Ez egy nagyon hatékony értékesítői módszer, ahol az értékesítés már jóval azelőtt elkezdődik, hogy az ügyféllel találkoznánk. A módszert egy videó segítségével meg is tanítjük a matrixSALES használóknak.
Kifogás kezelés
Kifogások kezelésére, a konkurenciák kezelésre kíválló folyamatosan kiegészíthető elmetérképek készíthetőek. Ezeken szerepelnek a feltáró kérdések és a kezelések hatékony módja is.
Konkurencia
A konkurencia piaci tevékenységéről és termékeíről vezetett céges elmetérképek seggítségével az értékesítőket nehezen érik meglepetésekek és “jól” tudnak reagállni kényes szituációkban is.
Rólunk mondták
CRM rendszer bevezetése
Hogy a CRM rendszer ne felesleges nyűg, hanem profitnővelő kézreálló eszköz legyen.
Regisztrálj és küldjük a jelszavakat.
Találd ki a rendszer működését, illetve nézd meg a súgot.
Próbáld meg testreszabni a rendszert, (amivel most találkoztál).
Ha valami nem megy, akkor keresgélj a forumon.
Regisztrálj és utána telefonon felmérjük mire lehet szükséged.
Létrehozunk ez alapján egy rendszert.
Személyesen találkozva, lehetőleg néhány értékesítőd társaságában, megismerjük az értékesítési folyamataitokat és az alapján tesreszabjuk a rendszert.
Bemutatjuk és kipróbáljuk helyben a rendszert.
Utána bármikor kereshettek, segítünk.
CRM bevezetésével, az egyik nagy probléma, hogy nem a cégnek megfelelő CRM-et választanak, illetve nem tudják a cég igényeihez, folyamataihoz igazítani azt.
A másik probléma, hogy a munkatársaknak nincs megmutatva a rendszer jó használata. Az üzletkötök, gyakran egyedűl és saját módszerekkel dolgoznak és nehezen váltanak, ha nincsen megmutatva és “eladva” nekik a rendszer.
Ezért csak olyan CRM-et szabad választani, ahol, segítenek a tesreszabásban, és oktatást is adnak hozzá!
A jó kérdés, hogy ez a befektetés hányszorosan térül meg!
Mennyibe kerül egy aktív felhasználó?
10 000 Forint / hónap / felhasználó
Vannak kedvezmények?
Igen vannak. Mennyiségi és idő alapú kedvezményt adunk. Az alábbi táblázatban láthatóak a kedvezmények:
Felhasználó szám | Havi | Fél év | Éves |
1 – 9 | 0% | 10% | 20% |
10 – 49 | 10% | 15% | 25% |
49 – | 20% | 25% | 30% |
Vagyis, ha jobban meggondoljuk üzletkötönként napi 340 Forint, ami kevesebb mint 1 kapucsinó ára.
És mennyi profitot termel?
Mennyit profitot jelent az, ha nincs elfelejtett ügyfél?
Mennyit ér meg, ha kiszürhetővé válnak a nem dolgozó értékesítők?
Mennyit ér meg a leghatékonyabb értékesítő módszertanának megismerése és onnantól mindenki azt használja?
Mennyit ér egy új értékesítőnek a 3-szór gyorsabb betanítása és termelésre bírása?
Mennyít hoz, az ha egy területi képviselő 10-20% több ügyfelet ér el?
Mennyi profitot jelenthet az ha az üzletkötői átlag 20% több kifogást kezelnek prófi modón?
Az alábbi felületen megadja adatait és mi hamarosan telefonon megkeressűk.
Közösen testreszabjuk az Őn matrixSALES rendszerét és 2 héten keresztűl kipróbálhatja, használjatja.
Közben állunk rendelkezésére.
2 hét után eldőntheti, hogy kéri-e a rendszer vagy sem.
Az alábbi form elküldésével semmilyen kötelezetséget nem vállal. Döntenie ráér később, amikor már ismeri a rendszer erejét, hatékonyságát, könnyen kezelhetőségét. Őn most semmit sem kockáztat. Adja meg adatait és hamarosan hívni fogjuk.