Hatékony CRM rendszer Vezetőknek és Értékesítőknek

2 agyféltekés CRM a könnyebb és eredményesebb értékesítések alapja

crm vevői tölcsérCRM – ügyfelekkel kapcsolatos fontos információk és feladatok kezelésére használt rendszer. Célja az ügyflekkel és a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információk gyűjtése és az értékesítési folyamatban való felhasználása. Így maximalizálhatjuk az értékesítét és elégedett ügyfeleket eredményez.

crm vevői tölcsér2 agyféltekés – az emberi agy 2 funkciónálisan másként működő agyféltekével rendelkezik. A jelenleg piacon lévő CRM-ek ebből csak a bal agyféltekét használják. A matrixSALES rendszere a jobb agyféltekét is használja. Elmetérkép segítségével feltárja az összefüggő információkat. Könnyen emlékezhetűnk az ügyfelekkel kapcsolatos információkra. Kreatív probléma és feladatmegoldásra inspirál.

crm vevői tölcsérElmetérkép – egy eszköz amely nem lineárisan listákban vagy táblázatba kényszeríti az adatokat és a gondolkodást, hanem csomópontok és kapcsolatok segítségével az információkat természetes modon kapcsolja össze. Mindezt egy jól átlátható térkép (elmetérkép) segítségével.

Ez engem is érdekel!

Töltse ki és hamarosan felhívjuk.

*Név

*Email

*Telefon

*Cég

A rendszer kipróbálása semilyen elköteleződésssel nem jár.

matrixsales crm funkciói, előnyei

Hagyományos CRM funkciók – ezek minden CRM-ben benne vannak

Partnerkezelés

Partnerek (ügyfelek, intézmények, cégek, magánszemélyek,…) adatainak kezelése. Honnan ismerjük? Hol tart vele az értékesítési folyamat? Mi érdekli?

Feladatkezelés

Milyen feladatokat kell elvégezni az ügyfelekkel kapcsolatban? Ki végzi el? Hol tart egy feladat a megvalósításba? Mi van még hátra?

Telesales

Az értékesítésben a telefon létfontosságú. Új ügyfelek szerzésében. Más marketing csatornán jelentkezett potenciális ügyfelek felhívásában. Vagy meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Statisztikák

Értékesítések száma. Elvégzett feladatok száma és milyensége. Üzletkötöink tevékenysége, aktivitása. Ezen adatokból látszik, ki, hogyan dolgozik, mit kell erősíteni.

Speciális matrixSALES funkciók

Ötletcsapda

Az értékesítő agya folyamatosan jár. De gyakran van, hogy egy jó ötlet elvész, mert mire leírná, már más dolgok elterelték a figyelmét. Erre egy speciális megoldással, bármikor mindenféle navigáció nélkül felvehető az ötlet.

Sales képzés

Az értékesítőt a gyakorlat és az elsajátított képességek teszik hatékonyabbá. A matrixSALES rendszerbe beépített és folyamatosan bővűlő értékesítői képzések találhatóak.

Távolság alapon

Egy területi képviselő hatékonyságát nagyban segíti ez a funkció, ahol adott helyhez közeli feladatokat listázhatja vagy a közeli cégeket. Így a “kieső” idők nagy hasznot hozhatnak.

Hangvezérlés

Egyenlőre Crome böngészöből megnyítva, akár hangvezéréssel is kereshetünk a rendszerünkben. Vagy a feladatokat így vehetjük fel. Erősen kisérleti még, de már működőképes funkció.

Elmetérképpel illetve 2 agyféltekés modszerrel megvalósított funkciók

Ügyfélprofilok

Az ügyfelekről egy sablon alapján folyamatosan kiegészülő elmetérképet vezethetünk. Így a térképre tekintve átlátjuk az adott ügyfél lehetőségeit, kapcsolatait, szükségleteit és kreatív megoldásokkal állhatunk elő.

IKEA módszer

Ez egy nagyon hatékony értékesítői módszer, ahol az értékesítés már jóval azelőtt elkezdődik, hogy az ügyféllel találkoznánk. A módszert egy videó segítségével meg is tanítjük a matrixSALES használóknak.

Kifogás kezelés

Kifogások kezelésére, a konkurenciák kezelésre kíválló folyamatosan kiegészíthető elmetérképek készíthetőek. Ezeken szerepelnek a feltáró kérdések és a kezelések hatékony módja is.

Konkurencia

A konkurencia piaci tevékenységéről és termékeíről vezetett céges elmetérképek seggítségével az értékesítőket nehezen érik meglepetésekek és “jól” tudnak reagállni kényes szituációkban is.


Rólunk mondták

CRM rendszer bevezetése

Hogy a CRM rendszer ne felesleges nyűg, hanem profitnővelő kézreálló eszköz legyen.

CRM rendszer bevezetése máshol (szerencsére van 1-2 pozitív kivétel is.)

Regisztrálj és küldjük a jelszavakat.
Találd ki a rendszer működését, illetve nézd meg a súgot.
Próbáld meg testreszabni a rendszert, (amivel most találkoztál).
Ha valami nem megy, akkor keresgélj a forumon.

CRM bevezetése, ahogy mi csináljuk.

Regisztrálj és utána telefonon felmérjük mire lehet szükséged.
Létrehozunk ez alapján egy rendszert.
Személyesen találkozva, lehetőleg néhány értékesítőd társaságában, megismerjük az értékesítési folyamataitokat és az alapján tesreszabjuk a rendszert.
Bemutatjuk és kipróbáljuk helyben a rendszert.
Utána bármikor kereshettek, segítünk.

CRM bevezetésével, az egyik nagy probléma, hogy nem a cégnek megfelelő CRM-et választanak, illetve nem tudják a cég igényeihez, folyamataihoz igazítani azt.
A másik probléma, hogy a munkatársaknak nincs megmutatva a rendszer jó használata. Az üzletkötök, gyakran egyedűl és saját módszerekkel dolgoznak és nehezen váltanak, ha nincsen megmutatva és “eladva” nekik a rendszer.
Ezért csak olyan CRM-et szabad választani, ahol, segítenek a tesreszabásban, és oktatást is adnak hozzá!

matrixsales crm árak, árazás

A jó kérdés, hogy ez a befektetés hányszorosan térül meg!

A rendszer havidíjas alapon működik és az aktív felhasználó szám határozza meg az alap árat.

Mennyibe kerül egy aktív felhasználó?

10 000 Forint / hónap / felhasználó

Vannak kedvezmények?

Igen vannak. Mennyiségi és idő alapú kedvezményt adunk. Az alábbi táblázatban láthatóak a kedvezmények:

Felhasználó szám Havi Fél év Éves
1 – 9 0% 10% 20%
10 – 49 10% 15% 25%
49 – 20% 25% 30%

Vagyis, ha jobban meggondoljuk üzletkötönként napi 340 Forint, ami kevesebb mint 1 kapucsinó ára.

És mennyi profitot termel?

Mennyit profitot jelent az, ha nincs elfelejtett ügyfél?
Mennyit ér meg, ha kiszürhetővé válnak a nem dolgozó értékesítők?
Mennyit ér meg a leghatékonyabb értékesítő módszertanának megismerése és onnantól mindenki azt használja?
Mennyit ér egy új értékesítőnek a 3-szór gyorsabb betanítása és termelésre bírása?
Mennyít hoz, az ha egy területi képviselő 10-20% több ügyfelet ér el?
Mennyi profitot jelenthet az ha az üzletkötői átlag 20% több kifogást kezelnek prófi modón?

matrixsales crm rendszer igénylése

Az alábbi felületen megadja adatait és mi hamarosan telefonon megkeressűk.
Közösen testreszabjuk az Őn matrixSALES rendszerét és 2 héten keresztűl kipróbálhatja, használjatja.
Közben állunk rendelkezésére.
2 hét után eldőntheti, hogy kéri-e a rendszer vagy sem.
Az alábbi form elküldésével semmilyen kötelezetséget nem vállal. Döntenie ráér később, amikor már ismeri a rendszer erejét, hatékonyságát, könnyen kezelhetőségét. Őn most semmit sem kockáztat. Adja meg adatait és hamarosan hívni fogjuk.

Igen. Érdekel!

Töltse ki és hamarosan felhívjuk.

*Név

*Email

*Telefon

*Cég

A rendszer kipróbálása semilyen elköteleződésssel nem jár.






matrixsales crm lábléc grafikonnal

KREATÍV SIKER Kft.

Cím: 8700 Marcali, Alkotmány utca 6.
Cégjegyzékszám: 14-09-315052
Adószám: 14005929-1-14
Alapítás éve: 2007
Email: successwolf80@gmail.com
Tel: +36 70 2033120

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com