Mikrosite / Brosúra honlapok

Mikrosite / Brosúra honlapok

Kulcsszavak: cégbemutató honlap, brosura honlap, image javító weblap

Célja: látványos jelenlét az interneten.

 

Adjunk esélyt, hogy interneten is megtaláljanak, de erre nem alapozhatunk. Leginkább akkor készítetnek brosúra honlapokat, ha a konkurenciánál is felfedeznek egyet. Teljes egészében a cégről szól, gyakorlatilag a céget mutatja be, pár oldalban. Értékesítésre alkalmatlan. Ügyfélszerzésre általában alkalmatlan. Régi ügyfeleknek esetleg hasznos, amikor telefonszámot vagy email címet keresnek. Hatékonysága a névjegykártyával hasonló. Bizonyos típusú egyéni vállalkozóknak, (fodrász, fogorvos) hasznos lehet. Kivitelezése nominálisan olcsó lehet, hasznossággát tekintve kimondottan drága. Leginkább a cég vezetősége látogatja.

Ezeket oldalak egyik alfaja az úgynevezett image javító oldalak. Ebben az esetben a honlap nagyon látványosan van elkészítve, minőségi grafikákkal, gyakran animációkkal díszített. Nagyon jó benyomást adnak, általában szépek.

A jobban megtervezett honlapok, elég informálisak lehetnek, gyakran kiegészíthetik a helpdeszket illetve az ügyfélszolgálatot. Bizonyos nagy piaci jelenléttel rendelkező cégeknél kiegészítő marketing eszköznek használják, ezzel erősíthetik a vásárlók lojalitását.

Mivel csak informális tartalommal rendelkezik, ami főleg a cégre koncentrál, magában a termékek, szolgáltatások bemutatásában általában nem fektet hangsúlyt. Így a valós értékesítési folyamatban nem vesz részt, attól teljesen eltérő is lehet. Gyakorlatilag semmilyen online marketing tevékenységet nem végez.