Mi köze a hadviselés tudománynak az értékesítési honlapokhoz.
Látszólag semmi… DE ha a lényeget tekintjük, akkor a hadviselés célja a „Túlélni” és „Nyerni”.
Az értékesítési honlap célja ugyanaz: eladni, bevételt és profitot szerezni, vagyis „Túlélni” és a piaci versenyben „Nyerni”.
Vagyis az alapok, a célok azonosak!
A hadviselés tudomány kidolgozta azt a módszertant, amivel egy háborút megnyerhetünk, és ehhez 3 dolgot kell jól csinálni:
- Stratégia Tervezés
- Taktikai Tervezés
- Operatív Kivitelezés
Egy versenypiacon, hogy egy cég túléljen és nyerjen, ugyanezeket kell tennie:
- Stratégia Tervezés
- Taktikai Tervezés
- Operatív Kivitelezés
Egy értékesítési honlap esetében, hogy az ügyfeleket és profitot szerezzen, vagyis „Nyerjen” ugyanez a 3 dolog kell meglennie:
- Stratégia Tervezés
- Taktikai Tervezés
- Operatív Kivitelezés
Az ön honlapján ezek közül mi az, ami helyén van?
Mi az, ami nincs rendben, vagy egyenesen hiányzik?
Had kérdezzem meg, hogy:
Mennyi ügyfelet hoz az ön honlapja?
Mennyi bevételt vagy profitot termel?
Egyáltalán van honlapja?
Látja ön az összefüggéseket? Mi már látjuk!
Ezért mi az értékesítési és ügyfélszerző honlapok piacán 3 területre specializálódtunk:
- Értékesítési vagy ügyfélszerző honlapok STRATÉGIAI TERVEZÉSE
- Értékesítési vagy ügyfélszerző honlapok tervezése és készítése, vagyis TAKTIKAI TERVEZÉS és kivitelezés
- Honlap menedzser szolgáltatás, vagyis az OPERATIV KIVITELEZÉS vagy operatív munkák elvégzése
Térjünk vissza egy kicsit a hadviseléshez!
Nézzük meg mi mire kell.
Stratégiai tervezés feladatai:
- Hadsereg felállítása
- Katonák toborzása és kiképzése
- Hadvezérek kiképzése
- Fegyverek, fegyverzet létrehozása
- Utánpótlások megszervezése
- Csata helyszínének meghatározása
Taktikai tervezés feladatai:
- A csatamezőn a csapatok mozgásának tervezése
- A fegyverzet felhasználási módjának meghatározása
- A parancsok kiadása és ellenőrzése
Operatív tevékenységek, kivitelezés:
- A parancsok szakszerű végrehajtása
- A katonák motiválása, mozgósítása
- Információ gyűjtés a csata alakulásáról
Mind a fentiekből látható bármelyik elem kihagyása a háború elvesztéséhez vezet. Egy kivétel van, ha az ellenfél még ennyire sincs felkészülve, de erre nem számíthatunk.
Vagyis:
- Csatába menni Stratégiai Terv nélkül azt jelenti, hogy nincs kidolgozott fegyverzet, nincsenek csatára alkalmas katonák, nincs rendes hadvezetés, és a csata helyszínét se mi választottuk meg. Gondolom, ebből már látják, hogy a bukás garantált!
- Taktikai tervezés hiánya esetén, csata közben nem koordinálom a csapataim mozgását, nem adok ki parancsokat, hanem mindenki azt csinál amit akar. Hiába jók a katonák, jók a fegyverek, jó a csata helyszíne, de ha fejetlenség és összevisszaság van a csatatéren, akkor a bukás szintén elkerülhetetlen.
- És végül, ha az előző kettő rendben is van, de a hiányzik az Operatív tevékenység, vagyis kiadják a parancsokat, de a katonák nem mozdulnak, nem hajtják végre amit kell, illetve ha a vezetőség nem tudja mi zajlik a csatatéren és úgy próbál parancsokat osztogatni, az eredmény a biztos bukás.
És most ennek fényében, nézzük meg, egy honlap készítésnél hogyan is alkalmazható a fenti példa.
Stratégiai tervezés:
- Felmérjük a cég tevékenységét, erőforrásait (vezérkar)
- Felmérjük a cég termékeit, szolgáltatásait (katonák)
- Felmérjük a cég célpiacát. (csata helyszín)
- Kiválasszuk a célpiacot és tölcsérezzük (csata helyszín kiválasztása)
- Meghatározunk bizalomépítő elemeket (motiválás, felkészítés)
- Meghatározzuk az ügyfelek problémáit (fegyverzet)
- Stb…
Értékesítési honlap készítés (taktikai tervezés és kivitelezés):
- Megtervezzük a honlap keretrendszerét, (csapatok elrendezése)
- Megépítjük a célpiac tölcséreket (parancsok)
- Megfogalmazzuk a sales szövegeket (utasítások, parancsok)
- Menürendszer megtervezése, és létrehozása (egy rész fegyverzet)
- Beépítjük a speciális funkciókat (fegyverzet)
- Stb…
Honlap Menedzser szolgáltatás (Operatív tevékenységek)
- Folyamatosan monitorozzuk a honlap állapotát.
- Folyamatosan monitorozzuk a látogatók mozgását, tevékenységét
- Monitorozzuk a célpiac, és a konkurencia tevékenységét
- Potenciális ügyfeleket irányítunk a honlapra
- A cég helyett, promóciós tevékenységeket végzünk.
- Aktívan jelen vagyunk a közösségi oldalakon, ahol a célpiacnak bizalmat építünk.
- Figyelmeztetjük a cég tulajdonosát mindenféle piaci veszélyre és lehetőségre.
- Stb…
Kicsit összefoglalva:
A legtöbb cég rendelkezik már honlappal, leggyakrabban azért, mert másnak is van. Ügyfeleket nem hoz be, és nem tudják miért. Nem tudják, hogyan termelhet egy honlap profitot. És ezt a honlap készítő cégek sem tudják többnyire. Ezért van az, hogy a céges honlapok 99% nem termel profitot.
Önök gondolom már kitalálták mi az oka! Egyrészt teljesen hiányzott a Stratégiai tervezés, másrészt megcsinálták a honlapot de tervezés nélkül, csak úgy ahogy kitalálták. És végül az operatív feladatokat senki nem csinálja és általában nem is tudják, hogy kellene.
De hogyan tovább?
Önök hozzájutottak ehhez a létfontosságú információhoz. Önök vállalkozók és tudják, hogy a siker sosem 1 tényező függvénye, hanem több tényező pontos együttállásából születik. Hosszú kutatás és sok évnyi tanulás eredményeként Mi megtaláltunk egy ilyen együttállást. Kipróbáltuk és több lényegesen különböző cég tanúsíthatja, hogy a Siker az online világban is elérhető. Visszatekintve meglepődtünk, hogy a Siker alapjait, már több mint 2500 évvel ezelőtt részletesen leírták. Mi csak átvettük és adaptáltuk a jelenkor online világ körülményeire. És jelentem működik!
Az hogy élsz vele, vagy nem élsz vele, az rajtad múlik. De Mi itt vagyunk és várjuk hívásodat.
Kreatív Siker Kft.
+36 70 2033120