Mi köze a hadviselés tudománynak az értékesítési honlapokhoz.

Látszólag semmi… DE ha a lényeget tekintjük, akkor a hadviselés célja a „Túlélni” és „Nyerni”.

Az értékesítési honlap célja ugyanaz: eladni, bevételt és profitot szerezni, vagyis „Túlélni” és a piaci versenyben „Nyerni”.

Vagyis az alapok, a célok azonosak!

A hadviselés tudomány kidolgozta azt a módszertant, amivel egy háborút megnyerhetünk, és ehhez 3 dolgot kell jól csinálni:

  • Stratégia Tervezés
  • Taktikai Tervezés
  • Operatív Kivitelezés

Egy versenypiacon, hogy egy cég túléljen és nyerjen, ugyanezeket kell tennie:

  • Stratégia Tervezés
  • Taktikai Tervezés
  • Operatív Kivitelezés

Egy értékesítési honlap esetében, hogy az ügyfeleket és profitot szerezzen, vagyis „Nyerjen” ugyanez a 3 dolog kell meglennie:

  • Stratégia Tervezés
  • Taktikai Tervezés
  • Operatív Kivitelezés

Az ön honlapján ezek közül mi az, ami helyén van?
Mi az, ami nincs rendben, vagy egyenesen hiányzik?

Had kérdezzem meg, hogy:
Mennyi ügyfelet hoz az ön honlapja?
Mennyi bevételt vagy profitot termel?
Egyáltalán van honlapja?

Látja ön az összefüggéseket? Mi már látjuk!

Ezért mi az értékesítési és ügyfélszerző honlapok piacán 3 területre specializálódtunk:

  • Értékesítési vagy ügyfélszerző honlapok STRATÉGIAI TERVEZÉSE
  • Értékesítési vagy ügyfélszerző honlapok tervezése és készítése, vagyis TAKTIKAI TERVEZÉS és kivitelezés
  • Honlap menedzser szolgáltatás, vagyis az OPERATIV KIVITELEZÉS vagy operatív munkák elvégzése

Térjünk vissza egy kicsit a hadviseléshez!
Nézzük meg mi mire kell.

Stratégiai tervezés feladatai:

  • Hadsereg felállítása
  • Katonák toborzása és kiképzése
  • Hadvezérek kiképzése
  • Fegyverek, fegyverzet létrehozása
  • Utánpótlások megszervezése
  • Csata helyszínének meghatározása

Taktikai tervezés feladatai:

  • A csatamezőn a csapatok mozgásának tervezése
  • A fegyverzet felhasználási módjának meghatározása
  • A parancsok kiadása és ellenőrzése

Operatív tevékenységek, kivitelezés:

  • A parancsok szakszerű végrehajtása
  • A katonák motiválása, mozgósítása
  • Információ gyűjtés a csata alakulásáról

Mind a fentiekből látható bármelyik elem kihagyása a háború elvesztéséhez vezet. Egy kivétel van, ha az ellenfél még ennyire sincs felkészülve, de erre nem számíthatunk.

Vagyis:

  • Csatába menni Stratégiai Terv nélkül azt jelenti, hogy nincs kidolgozott fegyverzet, nincsenek csatára alkalmas katonák, nincs rendes hadvezetés, és a csata helyszínét se mi választottuk meg. Gondolom, ebből már látják, hogy a bukás garantált!
  • Taktikai tervezés hiánya esetén, csata közben nem koordinálom a csapataim mozgását, nem adok ki parancsokat, hanem mindenki azt csinál amit akar. Hiába jók a katonák, jók a fegyverek, jó a csata helyszíne, de ha fejetlenség és összevisszaság van a csatatéren, akkor a bukás szintén elkerülhetetlen.
  • És végül, ha az előző kettő rendben is van, de a hiányzik az Operatív tevékenység, vagyis kiadják a parancsokat, de a katonák nem mozdulnak, nem hajtják végre amit kell, illetve ha a vezetőség nem tudja mi zajlik a csatatéren és úgy próbál parancsokat osztogatni, az eredmény a biztos bukás.

És most ennek fényében, nézzük meg, egy honlap készítésnél hogyan is alkalmazható a fenti példa.

Stratégiai tervezés:

  • Felmérjük a cég tevékenységét, erőforrásait (vezérkar)
  • Felmérjük a cég termékeit, szolgáltatásait (katonák)
  • Felmérjük a cég célpiacát. (csata helyszín)
  • Kiválasszuk a célpiacot és tölcsérezzük (csata helyszín kiválasztása)
  • Meghatározunk bizalomépítő elemeket (motiválás, felkészítés)
  • Meghatározzuk az ügyfelek problémáit (fegyverzet)
  • Stb…

Értékesítési honlap készítés (taktikai tervezés és kivitelezés):

  • Megtervezzük a honlap keretrendszerét, (csapatok elrendezése)
  • Megépítjük a célpiac tölcséreket (parancsok)
  • Megfogalmazzuk a sales szövegeket (utasítások, parancsok)
  • Menürendszer megtervezése, és létrehozása (egy rész fegyverzet)
  • Beépítjük a speciális funkciókat (fegyverzet)
  • Stb…

Honlap Menedzser szolgáltatás (Operatív tevékenységek)

  • Folyamatosan monitorozzuk a honlap állapotát.
  • Folyamatosan monitorozzuk a látogatók mozgását, tevékenységét
  • Monitorozzuk a célpiac, és a konkurencia tevékenységét
  • Potenciális ügyfeleket irányítunk a honlapra
  • A cég helyett, promóciós tevékenységeket végzünk.
  • Aktívan jelen vagyunk a közösségi oldalakon, ahol a célpiacnak bizalmat építünk.
  • Figyelmeztetjük a cég tulajdonosát mindenféle piaci veszélyre és lehetőségre.
  • Stb…

Kicsit összefoglalva:

A legtöbb cég rendelkezik már honlappal, leggyakrabban azért, mert másnak is van. Ügyfeleket nem hoz be, és nem tudják miért. Nem tudják, hogyan termelhet egy honlap profitot. És ezt a honlap készítő cégek sem tudják többnyire. Ezért van az, hogy a céges honlapok 99% nem termel profitot.
Önök gondolom már kitalálták mi az oka! Egyrészt teljesen hiányzott a Stratégiai tervezés, másrészt megcsinálták a honlapot de tervezés nélkül, csak úgy ahogy kitalálták. És végül az operatív feladatokat senki nem csinálja és általában nem is tudják, hogy kellene.

De hogyan tovább?

Önök hozzájutottak ehhez a létfontosságú információhoz. Önök vállalkozók és tudják, hogy a siker sosem 1 tényező függvénye, hanem több tényező pontos együttállásából születik. Hosszú kutatás és sok évnyi tanulás eredményeként Mi megtaláltunk egy ilyen együttállást. Kipróbáltuk és több lényegesen különböző cég tanúsíthatja, hogy a Siker az online világban is elérhető. Visszatekintve meglepődtünk, hogy a Siker alapjait, már több mint 2500 évvel ezelőtt részletesen leírták. Mi csak átvettük és adaptáltuk a jelenkor online világ körülményeire. És jelentem működik!

Az hogy élsz vele, vagy nem élsz vele, az rajtad múlik. De Mi itt vagyunk és várjuk hívásodat.

Kreatív Siker Kft.
+36 70 2033120

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com