Belépő és csali termék

Belépő termék

Amit először megvesznek az emberek. Ez az első tranzakció, ez már megéri az árát. Ez az összeg már számít a vevőnek. Pl: cashflow játék 2 000 Ft (ezért már lehajol az ember ha leejti). Lényege, hogy minél több érdeklődőt vásárlóvá konvertáljon. Sokan a főterméket nyomják állandóan (pl: 3 napos tanfolyam) de erre a konvertálás szinte nulla.
Ezzel a módszerrel nem ajtóstul rontunk a házba. Kis termékkel kezdünk és lépkedünk felfelé a csúcstermék felé ->termékpiramis.
Pl: egy bemutatóelőadást is lehet úgy átalakítani, hogy infot adjon és esetleg lehet érte pénzt kérni. Fontos emberek idővel fizetnek pénz helyett ha rászánnak pl. 1 órát egy előadásra.

Csali

Valamit adunk és cserébe megkapjuk az elrhetőségeit pl: tanulmány, recept, infotermék, ingyenes minta, video. Ennek mértékét a piac keménysége határozza meg.
Összefoglaló
Csalival kapunk elérhetőséget, belépőtermékkel konvertáljuk vásárlóvá, ekkor megváltozik a játék és kialakul a bizalom.

Játék

Az ügyfeleidről, mint egy homogén közegről érzelmesen beszélni. Mit isznak, mi a hobbyjuk, golfoznak-e, stb. ha széles célközönségre lősz, akkor nehéz hirdetni. Ha elkezdesz rendszert építeni, nőni fog a konverzió. Minél pontosabban ismered a célközönséged, annál olcsóbban és hatékonyabban tudsz hirdetni.

Tudnod kell:

  1. Kik ők
  2. Mit akarnak
  3. Hogyan akarják

Úgy kell belőni, hogy megkérdezzük az ügyfeleket, de pontosan kiket?
Tisztázni kell, hogy milyen emberekkel akarunk együtt dolgozni, kikből akarsz többet szerezni.
Pl: Office Depot cégvezetőknek hirdetett de a titkárnők a döntéshozók ezért a futár ajándékokat vitt nekik, pl: csoki, cukor, kávé